KINDER PINGUI


Kinder pingui

Mislim da smo ga svi ili probali ili pravili i da nikom nije nepoznat
Djeca uvijek žele ili njega ili čupavce
Pravila sam ga po onom klasicnom receptu i nisam bila odusevljena, pa sam pokusala sa kremom od gustina i mlijeka, pa mi ni to nije bilo nesto specijalno.
Uglavnom, napokon sam zavrsila potragu, jer ovo je definitivno najslicnije onom slatkom paketicu iz trgovine
Biskvit:
5 jaja( odvojiti bjelanjke)
12 žlica šećera
1 dcl ulja
1 dcl tople vode
11  žlica brašna
1 prasak za pecivo
2 žlice kakaa
Pripremiti lim veličine 25/35cm i prekrit ga  pek papirom.
Žutanjak ulupati sa šecerom, te mu dodati ostale sastojke. Bjelanjak posebno ulupati u čvrsti snijeg i dodati u smjesu sa žutanjcima i pjenjačom sjediniti.
Peći oko pola sata na 180°
Ohladiti i prerezati vodoravno da dobijemo dvije tanje kore
Krema:
0,5 l vrhnja za šlag
0,5 kg maskarponea
2 žlice bijele linolade
Šlag umutiti i dodati maskarpone i linoladu
Čokolada
150 gr čokolade za kuhanje
1,5 dcl vrhnja za šlag
Istopiti  i mrvicu prohladiti
Biskvit staviti na tacnu i poskropiti cokoladnim mlijekom, namazati polovinom kreme i preliti čokoladom
Ohladiti, da se čokolada malo stisne, te namazati ostatak kreme i poklopiti drugim biskvitom koji isto malo poškropimo čokoladnim mlijekom
Glazura:
200 gr čokolade za kuhanje
100 gr margarina
Par zlica ulja
Preliti po biskvitu i ohladiti
Stavila sam ganach u sredinu jer je lakse rezati, a okusom je super
Kako orginal ima taj tanki sloj hrskave čokolade, zato sam stavila obicnu glazuru koja se pri rezanju jako lomi i puca
Ostar noz i vrela voda
Strpljen spašen🙏😘🍰☕

0 komentari:

Objavi komentar

 

Torte i kolači Ivanka Template by Ipietoon Cute Blog Design