PROLJETNA ROLADA SA OREOM I JAGODAMA







Jedan kolač koji sam prošle godine napravila prvi put. Nisam ga do sad objavila na blogu, pa evo nek se nađe. Jagode možete zamjeniti svježim malinama, al pošto još uvijek traje sezona jagoda, bolje da njih iskoristimo.

Potrebni sastojci:

Za biskvit:
4 jaja
4 žlice šećera
4 žlice brašna
100 gr bademovih listića
Lim 36/42 prekriti pek papirom i posuti bademovim listićima
Bjelanjke ulupati u cvrsti snijeg te pjenjacom lagano dodati u  prethodno ulupane  zutanjke sececer i brasno
Peci 15-ak min na 180°
Vruci biskvit istresti na mokru krpu i urolati da se tako ohladi.

Za kremu:
250 gr maskarponea
250 ml slaga megle
2 zlice bijele linolade
Potrebno jos:
200 gr jagoda, po želji više ili manje
par oreo keksica
Slag umutiti u cvrstu masu i dodati linoladu i maskarpone, staviti jagode i keks i promjesati.
Jagode narezati na male komade a keks izdrobiti rukama ili nožem, kako vam lakše.
Namazati biskvit i urolati
Ohladiti i posuti šećerom u prahu


2 komentari:

  1. Svaka cast, zaista ste me inpresionirali vasim umecem, vi ste moja inspiracija, mozda mozemo saradjivati u buducnosti Pepeljuga Pozdrav i sve najbolje

    OdgovoriIzbriši
  2. Jesu ovi brojevi za lim dimenzije u centimetrima? Dakle, pleh vam je dimenzija 36 cm x 42 cm? Činilo mi se preveliko za roladu. Ja sam upravo pokušao namazati biskvit iz tepsije 35 cm x 20 cm i vidim da imam previše nadjeva.

    OdgovoriIzbriši

 

Torte i kolači Ivanka Template by Ipietoon Cute Blog Design