JAGODASTI DESERTI U ČAŠAMA




Danas cu napisati kako sam još jednom iskoristila ostatke biskvita i napravila fin i osvježavajući desert.
Ja puno pečem, tako da mi se desi da imam višak biskvita, a ne volim ništa bacati kad je hrana u pitanju.
Često nam se desi kod biskvita da imamo ono ispupčenje kad se ispeče, a kad filujemo svi želimo što ravniju tortu. Tako da već kod jedne torte imamo dovoljno "viška" da na brzinu napravimo deserte u čaši.
Možete biskvit zamjeniti mljevenim keksom.

Potrebni sastojci:
500 gr maskarponea
0,5 l vrhnja za šlag
3 žlice bijelog krem namaza, linolada ili 100 gr istopljene bijele čokolade
Ostatci biskvita
Malo cokoladnog mlijeka
Jagode ( moze i drugo voće, jedva čekam svježe maline)

1. Biskvit izmrvit prstima, ne morate baš presitno, može biti i krupniji komada i staviti na dno časice, otprilike prst dva, kako volite. Poškropiti sa par kapi čokoladnog mlijeka.
2. Vrhnje za šlag umutiti, ne prečvrsto, dodati mu maskarpone i linoladu, sjediniti sastojke i kremu staviti u slastičarsku vrećicu.
3. Jagode očistiti, oprati, posušiti i narezati na komade.
4. Na biskvit koji smo stavili u čašicu pomoću slastičarske šprice stavimo kremu, opet oko prst debelo, na kremu posložimo jagode, pospemo opet sa malo mrvica od biskvita i sve prekrijemo redom kreme.
5. Čašice ukrasiti po želji, jagodom, čokoladom, mentom....
6. Ja sam dobila oko 15 čašica, al vi možete više ili manje, ovisi kolike su vam čaše.


Recept je bez točnih mjera i ne morate se pridržavati ničega posebno. Možete staviti više biskvita, više kreme, više jagoda.....ili svega manje ukoliko volite tako.
Desert dobro ohladiti i vjerujte mi da je idealan za ljeto koje nam dolazi😍


2 komentari:

 

Torte i kolači Ivanka Template by Ipietoon Cute Blog Design