KINDER PINGVIN TORTA

KINDER PINGVIN TORTA




Danas je Majčin dan, neka nam je sretan svima, posebno mojoj mami❤
Jučer je bilo punih 20 godina da sam postala majka, jednom divnom, malom, smezguranom zamotuljku. Danas momak čitavi🙈, kad proleti sve to ludo vrijeme između rodjenja i 20.rodjendana. Ne znam.
Nije ni važno, neka smo zdravi i veseli i nek imamo tortu☝
Njihova najdraža, kinderica. Stotinu puta napravljena i kao torta i kao kolac. Puno sam tu recepata isprobala, sa kremom od gustina, sa samim slagom, sa ovim biskvitom ili onim.....
Sad mogu reci da imam i savrseni biskvit i savršenu kremu za ovu tortu.
Lagana, kremasta, ukusna i jednostavna.

Potrebni sastojci:
Za biskvit:
5 jaja
200 gr šećera
1 dcl ulja
1 dcl mlijeka
250 gr brašna
2 žlice kakaa
1 prašak za pecivo

Za kremu:
0,5 kg maskarponea
2,5 dcl vrhnja za šlag
2 žlice bijele linolade ili ako nemate istopite 100 gr bijele čokolade

Za ganach:
100 gr cokolade za kuhanje
1 dcl vrhnja za šlag

Za glazuru:
50 gr maslaca
100 gr čokolade za kuhanje

Za prelijev:
Malo čokoladnog mlijeka


U kalup promjera 25 cm staviti pek papir.
Ulupati posebno bjelanjke sa pola šećera, posebno žutanjke sa ostatkom šećera. U smjesu od žutanjaka dodati ulje, mlijeko, brašno pomješno sa praškom za pecivo i kakaom. Umutiti mikserom, dodati bjelanjak  zatim pjenjačom sjediniti i sipati  u kalup.
Peći na 180° oko pola sata, provjeriti čačkalicom. Biskvit ohladiti i rezati na tri tanje kore.
Za kremu ulupati šlag i dodati mu maskarpone i linoladu, dobro umiješati da se sastojci povežu. Krema bude čvrsta i maziva.
Bude je oko 1 kila, tako da je podjelite odmah u četri posudice po 250 gr.
Za ganach otopiti čokoladu u vrhnju, uz stalno mješanje, ne smije prokuhati. Malo prohladiti.
Na tacnu staviti jednu koru biskvita i poškropiti sa malo čokoladnog mlijeka.
Premazati sa 250 gr kreme, preliti sa pola ganacha i staviti u hladnjak na desetak min.
Kad se čokolada stegla, premazati sa drugih 250 gr kreme i poklopiti drugim biskvitom. Biskvit opet malo poškropiti čokoladnim mlijekom, premazati sa 250 gr kreme, preliti ostatkom ganacha, ohladiti i premazati kremom, poklopiti biskvitom koji malo nakvasimo mlijekom i tortu staviti u hladnjak da se dobro ohladi. Poželjno je da se torta filuje u obruču.
Za glazuru istopiti maslac i čokoladu i preliti preko ohladjene torte.

14 komentari:

  1. Pozdrav Ivsna,torta izgleda fantasticno
    ...zanima me dali je dovoljno cvrsta da ide pod fondan?

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim raditi tortu ali na kat... Što mislite bi li podnijela teret voćnog kata??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da da, s tim da stavite stapice u donju da drze tacnu i tortu koja ce doci na nju

      Izbriši
  3. Torta izgleda prefino,lijepo je ispala, svaka cast🎂

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav,
    Tortu sam pravila međutim problem mi je bio sa tijestom nije mi naraslo, a i nakon pečenje se dodatno smanjilo, pa sam morala nastaviti sa gotovim korama, ispalo mi je super ali ne znam kakv sam problem napravila sa korama, koji je vas savjet?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedino mi pada na pamet da se bjelanjci nisu dobro umutili ili da ste otvarali pećnicu za vrijeme pečenja?

      Izbriši
    2. Otvorila sam jednom,
      Ne zbam moze li mi utjecati tip brasna?

      Izbriši
  5. Jedno pitanje dali je dovoljna količina smjese za biskvit u kalup 28cm, i ako je moguće da tri kore ispečem nego jednom mislila sam sa više jaja? Lp.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav,torta je super i sve,, samo me zanima zašto mi je biskvit tijekom pečenja rastao u obliku piramide? i tako je ostao... Hvala

    OdgovoriIzbriši
  7. Dali se moze staviti slika hostija na cokoladu il je bolje da dam na šlag hvala

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlicna.lp. hvala

    OdgovoriIzbriši

 

Torte i kolači Ivanka Template by Ipietoon Cute Blog Design