VIOLETINA KLEMISIMO KLEMPITA



Ovo je jedan od prvih kolača u koje sam se zaljubila kad sam počela svoju slatku  avanturu.
Našla sam ga na coolinarici i malo prilagodila sebi. Violeta je od ove mjere za kore uspjela razvući četri lista, meni uvijek mogu samo tri🙈.
Inace klemisimo ide bez ikakvih dodataka, al ja dodam komadice sezonskog voća, najčešće jagode i maline, ili napravim voćni fil kojim premažem korice.


Potrebni sastojci:
Za kore:
250 gr maslaca
250 gr brašna
1 dcl mlijeka
50 gr šećera u prahu
Par kapi octa

Za kremu 1:
2 l mlijeka
8 žutanjaka
200 gr gustina
350 gr šećera
2 vanilin šećera

Za kremu 2:
8 dcl vrhnja za šlag
2 šlag kreme
2 želatine fix

300 gr jagoda

Mikserom izraditi maslac, šećer, mlijeko  i ocat te dodati brašno. Sjediniti sastojke i ostaviti u hladnjak preko noći. Tijesto bude malo rijedje nego recimo tijesto za madjaricu, al nek vas ne brine. To tako treba😂.
Ohladjeno tijesto premjesiti na pobrašnjenoj podlozi i podjeliti na tri jednaka djela.
Razvaljati ih na pek papiru i peci na obrnutoj strani lima promjera 36/42cm.
Kore se peku kratko na 180°, čim krajevi podju tamniti, gotove su. Oko 7-9 min.

Za prvu kremu, od navedene količine mlijeka uzeti oko 2 dcl i umutiti sa gustinom i žutanjcima. Preostalo mlijeko sa šećerom i vanilin šećerom staviti da kuha.
Kad mlijeko zakipi, smanjiti vatru i dodavati mu smjesu od gustina uz stalno mješanje. Kuhati nekih 4-5 minuta. Gotovu kremu prekriti prozirnom folijom i ohladiti.

Za drugu kremu čvrsto ulupati vrhnje za šlag i dodati mu dvije šlag kreme.
Kad se prva krema ohladila, dodati joj drugu i mikserom ih sjediniti.  Dodati dvije želatine fix i sve dobro promješati.
Jagode narezati na komade i umiješati u kremu.
Na tacnu staviti prvu koru i premazati sa polovinom kreme, poklopiti drugom korom i premazati ostatkom kreme, zatim poklopiti trećom korom. Kolač dobro ohladiti u hladnjaku, posuti šcerom u prahu i uživati.


5 komentari:

  1. Pravila sam i ovaj oduševljenju nije bilo kraja. Svi koji su probali oduševili se hvala na receptima......

    OdgovoriIzbriši
  2. Ivanka ponosna sam na tebe kako iz duše govoriš o svom slatkom početku,klemisimo klemsnite i Violetlove ❤

    OdgovoriIzbriši

 

Torte i kolači Ivanka Template by Ipietoon Cute Blog Design