Fererro princezice



U korzimi ne jedem slatko, osim nedjeljom. Oni koji me poznaju, znaju koliki je to meni problem. Ponosna sam na sebe.
Nekima je to  smiješno, ali ovo nije post za njih.
Jučer sam napravila ove princezice i sinoć čekala  ponoća da probam.
I moram reći da su super.

Tijesto:

2 dcl. vode
2 dcl. ulja
4 dcl. brašna
5 jaja
2 žlice gustina
prstohvat soli
Prokuhati vodu i ulje,skinuti sa vatre i dodati brašno, gustin i sol.
Umutiti mikserom i ohladiti do sobne temperature.
U ohlađeno dodati 5 jaja, jedno po jedno da dobijemo lijepu ljepljivu masu.
Tjesto staviti u slatičarsku špricu i praviti male hrpice na pek papiru.
Moje su bile otprilike promjera 4 cm.
Peći na 200 stupnjeva 25 min.
Zatim smanjiti na 180 stupnjeva i peći jos 10-tak min. dok ne vidite da su princezice dobro potamnile.
Ohladite i rezati vrhove.



Krema:

0,5 kg. maskarpone sira
1 dcl. vrhnja za šlag
250 gr. nutelle
Umutit vrhnje za šlag i dodati mu maskarpone i nutellu.



Još;
2 dcl. vrhnja za šlag
Prženi lješnjak za posipanje
Pečene princezice puniti maskarpone kremom, posipati krupno sijeckanim, prženim lješnjakom i ukrasiti šlagom koji smo umutili i stavili u slastičarsku vrećicu, te poklopiti onim vrhom koji smo prije odrezali.
Po želji možete te vrhove umočiti u čokoladu i ukrasavati po želji ili samo posuti šećerom u prahu.







0 komentari:

Objavi komentar

 

Torte i kolači Ivanka Template by Ipietoon Cute Blog Design