Ljubičanstvena torta sa oreo keksom


Rođendan mi je bio  u srijedu.
Korizma je i svi postimo tako da sam obećala i tortu i kolače napraviti za nedjelju
Sestre su poželjele  mini pavlove,a one su mi među bitnijim ljudima u životu,pa su mini pavlove i dobile.
Torta je meni na izbor.
Znala sam samo da ću je ukrasiti sa ljubičicama koje su procvjetale  u maminom vrtu i da ću prvi put probati smbc .
Iako je Antonija dala sve od sebe da mi objasni kako da napravim smbc ja sam ga uspjela zeznuti,pa je torta bila  šlagirana,ali ok.
Lijepa mi je i ovako.
Sretan mi 41. uz ljubičanstvenu tortu.

Biskvit:

5 jaja (odvoji bjelanjke i žutanjke)
10 žlica šećera
8 žlica brašna
1 prašak za pecivo
100 gr. prženih,krupnije mljevenih lješnjaka
1 dcl. ulja
1 dcl. vode

Umutiti bjelanjak sa pet žlica šećera,isto tako i žutanjak sa pet žlica šećera te mu dodati ulje,vodu,brašno,prašak za pecivo i lješnjak,te na kraju dodati ulupani bjelanjak i promješati žlicom lagano.
Peći na 180 stupnjeva nekih 35-40 min,provjerit čačkalicom.
Promjer kalupa je fi 22

Krema:

0,5 kg. maskarpone sira
2 dcl. vrhnja za šlag
3 žlice linolade kokos
15 oreo keksića

Vrhnje za šlag umutiti da bude čvrsto i dodati mu maskarpone i linoladu.
Mikserom dobro  sjediniti.
Oreo keks  izmrviti i umješati lagano u kremu.

Biskvit dobro ohlađen izrezati u četri tanke korice i pošpricati ih sokom jedne naranče.
Kremu podjeliti u tri djela i filovati tortu.
Biskvit,poškropiti sokom,trećina kreme,biskvit itd...
Ako volite neslađe,stavite manje linolade.
                                                                                                                                                            







6 komentari:

  1. Predivna, jednostavna, a izgleda i predobra😋. Moze samo ojasnjenje za smbc. 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno
      Smbc jos nisam skuzila, cim ga usavrsim pisem
      Ovo oko torte je slag😍

      Izbriši
  2. Bok Ivana,pravila bi ovu tortu ali pravokutnu pa me zanima dali je dosta da poduplam sastojke za kalup 25*37?

    OdgovoriIzbriši

 

Torte i kolači Ivanka Template by Ipietoon Cute Blog Design